“Span Azərbaycan” - şirkətin regional mərkəzinə çevrilmək yolunda!

CƏMİYYƏT 19.05.2022 1068

Kommersiya və dövlət sektorlarının rəqəmsal transformasiyası bazarlarında 29 illik təcrübəyə malik beynəlxalq İT şirkəti “Span” Azərbaycanda 5 ildən artıqdır ki, fəaliyyət göstərir. Bu illər ərzində “Span” şirkəti ölkəmizdə kibertəhlükəsizlik, proqram təminatına nəzarət üzrə konsaltinq, məlumatların təhlili, məlumat mərkəzinin modernləşdirilməsi sahəsində bir sıra layihələr həyata keçirib. “Microsoft”un həll provayderi kimi “Span” sürətlə inkişaf edən rəqəmsal dünya üçün də həllər təqdim edir. Təbii ki, Azərbaycan bazarını özünün prioritet istiqamətlərindən biri hesab edən şirkət ölkəmizə sərmayə qoyuluşuna, xüsusən də Eldar Cahangirovun bu yaxınlarda baş direktor təyin edildiyi yerli ofisin inkişafına böyük diqqət yetirir. Eldar “Microsoft”, “Mastercard”, “Azercell Telecom”, “Nar” (Azerfon) və SAP kimi şirkət və nümayəndəliklərdə əsas vəzifələrdə çalışdığına görə Azərbaycanın İT ictimaiyyəti tərəfindən yaxşı tanınır. 

“Span”ın yerli ofisinin direktoru ilə söhbət şirkətin ölkəmizdə və bütövlükdə regionda planlarına həsr olunub.

- Faktiki olaraq yerli və beynəlxalq oyunçularla artıq kifayət qədər dolu olan bazara daxil olan şirkətinizin üstünlüyü nədir və “Span” Azərbaycanda biznesin inkişafına diqqət yetirərək hansı strategiyanı həyata keçirməyi planlaşdırır?

- Baş ofisi Zaqrebdə (Xorvatiya) yerləşən “Span” hazırda 9 ölkədə ofis səviyyəsində təmsil olunur. Dünyanın bütün qitələrindən olan 1200-dən çox müştərinin müəyyən hissəsi Azərbaycandadır. Bunlar yerli bazarın hələ təklif edə bilmədiyi səriştələrə ehtiyac hiss etmiş şirkətlərdir. Təbii ki, müəyyən məqamlarda bu səlahiyyətlərin siyahısına müəyyən məhsulların lisenziyalaşdırılması da daxil idi, lakin bu gün bu, “Span”ın Azərbaycan bazarına təklif etdiklərinin yalnız kiçik bir hissəsidir. Bura peşəkar xidmətlər göstərdiyimiz cəmi beş əsas sahə daxildir. Birincisi, əvvəllər çox az insan tərəfdən başa düşülən, lakin son illər ərzində istənilən müəssisənin rəqəmsal transformasiyasında əsas tendensiyaya çevrilmiş bulud həlləridir.

Nəzərinizə çatdırım ki, “Microsoft” şirkəti “Span”ı Azərbaycan üçün Lisenziyalı Həll Təminatçısı (LSP) statusu ilə təltif edib və bununla da şirkətimizin qlobal təcrübəsini, standartlara uyğunluğunu və ən son texnologiyalara əsaslanan müştəri xidmətinə strateji diqqətini tanıyıb. Biz həmçinin 18 qızıl, gümüş səriştəsi və 11 qabaqcıl ixtisası ilə sertifikatlaşdırılmış “Microsoft”un Bulud Həlli Təminatçısıyıq. Məqsədimiz Azərbaycanın rəqəmsal bulud transformasiyasında liderlərdən biri olmaqdır.

“Span”ın ikinci əsas inkişaf sahəsi kibertəhlükəsizlikdir. Biz ölkənin hansı çətinliklərdən keçdiyini yaxşı başa düşürük. İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə beynəlxalq standart olan ISO/IEC 27001 sertifikatına malik şirkətimiz bu istiqamətdə fəal inkişaf edir. “Span”ın baş ofisinə səfər çərçivəsində mən şirkətin bu sahədəki imkanları - təhdidlərin qiymətləndirilməsi və məlumatların mühafizəsinin birbaşa təmin edilməsi, müxtəlif informasiya təhlükəsizliyi siyasətlərinin həyata keçirilməsi və təhdidlərə cavab verilməsi, o cümlədən müəssisənin kibertəhlükəsizliyinin təmin edilməsi prosesinin tam dəstəklənməsi və s. ilə tanış oldum. Bu, üçüncü istiqamətimiz 24/7 rejimində texniki dəstək zəmanəti ilə mükəmməl şəkildə gücləndirilir. Davamlı biznes dəstəyi olmasaydı, “McDonald's”, “Rolls Royce Marine Group”, “Reyes”, OSI, “Tate & Lyle PLC”, “Adris Group” və digərləri kimi dünyaca məşhur brendlərin daxil olduğu müştəri bazamız olmazdı. Komandamız tərəfindən “Microsoft Power Platform”, “Microsoft Dynamics 365”, “Microsoft Azure”, “.Net” və digər həllər əsasında öz proqram təminatımızın hazırlanması “Span”ın fəaliyyətinin daha bir istiqamətidir. Proqnozlaşdırıcı analitika və quraşdırılmış süni intellekt komponentlərindən istifadə edərək “Span” tərəfindən şirkət daxilində hazırlanmış “Service Desk” həllini nümunə kimi göstərə bilərəm. Və nəhayət, bizim perspektivli istiqamətimiz süni intellektdir. “BonsAI” bölməmiz çərçivəsində biz müştərilərimizin əməliyyat resurslarını RPA (Robotic Process Automation) həlləri kimi proseslərin optimallaşdırılması yolu ilə optimallaşdırmağa yönəlmiş alqoritmik maşın öyrənmə həlləri hazırlayırıq. İndi Azərbaycanda öz aktiv və ya potensial müştərisi ilə birbaşa əlaqə saxlamaq istəyən şirkətlərin sayı getdikcə artır və optimallaşdırma həlləri olmadan geniş əhatə dairəsini təmin etmək çətindir. 

Mən Azərbaycanın Rəqəmsal Transformasiya Strategiyasının hazırlanması üzrə işçi qrupunun üzvü idim və bu işin gedişində mühüm müşahidələrdən biri də ölkəmizdə NLP modulunun (Natural Language Processing) olmaması idi. Bu komponent olmadan süni intellekt və maşın öyrənməsi üzərində işlərin miqyasını artırmaq olduqca çətindir. Əminəm ki, bizim müvafiq strukturlarımız artıq bu məsələ ilə məşğuldur və biz öz növbəmizdə təcrübəmizlə bölüşməyə hazırıq.

Şirkətin Azərbaycan bazarını inkişaf etdirmək planlarına və nə üçün “Span”ın onsuz da kifayət qədər “isinmiş” bazara daxil olmaq qərarına gəlincə, deyə bilərəm ki, ötən illər ərzində korporativ sektorda müştərilərlə işləyərkən aşağıdakıları müşahidə etdim. Ölkədə, xüsusən də İT sektorunda çoxsaylı istedadlı insanlarımız var. Hətta beynəlxalq səviyyədə kifayət qədər rəqabətədavamlı görünə bilən ulduzlar var, lakin onların sayı çox azdır. Mütəxəssislər arasında orta səriştə səviyyəsini götürsək, bu göstəriciyə görə biz eyni əhalisi olan əksər Avropa ölkələrinə uduzuruq. Ona görə də “Span”ın Azərbaycanda əsas fəaliyyət istiqamətlərindən biri qabaqcıl təcrübənin ölkəyə gətirilməsinə yönəldiləcək. Bu işdə mənim rolum Azərbaycan bazarını “Span”ın malik olduğu səlahiyyətlərlə zənginləşdirməkdir.

- “Span”ın Azərbaycan bazarındakı beş ilinin iki ili pandemiya dövrünə təsadüf edib. Bu müddət ərzində İT sahəsində hansı dəyişiklikləri müşahidə etmisiniz?

- Pandemiyadan əvvəlki dövr özünəməxsus dinamika ilə xarakterizə olunurdu. Məsələn, Azərbaycan bankları kütləvi şəkildə öz proqram təminatının inkişaf etdirilməsi mərkəzlərini yaratmağa başladılar, aqressiv şəkildə proqramçılar cəlb etdilər və Avropa banklarından nümunə götürərək klassik vəsait depozitarından müştərinin birbaşa köməkçisinə çevrilməyə başladılar. Bununla belə, bank proqramlarından istifadə zamanı müştərilərin yaş qruplarına kifayət qədər diqqət göstərilmədiyinə və s. səbəblərə görə müəyyən narahatlıq yaşayırdıq.

Pandemiya bu yanaşmaları əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdi. O, digər məsələlərlə yanaşı, buludların imkanlarının daha şüurlu şəkildə dərk edilməsinə səbəb oldu, uzaqdan işləməyin üstünlüklərini kəşf etdi və bir çox onlayn xidmətlərin inkişafı üçün mühüm rol oynadı. Bu gün əksər İT direktorları uzaqdan texniki dəstəyin komandaları üçün faydalarını anlayırlar. “Bulud” anlayışı çoxları üçün naməlum bir anlayışdan başa düşülən bir amilə çevrildi. Biz daha çox hibrid buludlar, chatbotlar və süni intellekt haqqında danışmağa başladıq. Bu dəyişikliklər fonunda 2017-ci ildə əsas fəaliyyət sahəsi süni intellekt sistemləri olan “BonsAI”nin açılışı çox yerinə düşdü.

Bundan əlavə, Azərbaycan iqtisadiyyatı Vətən Müharibəsindəki qələbədən sonra yüksəliş yaşayır. İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə irimiqyaslı layihələrin icrasına başlanılır və belə məqamlar güclü rəqabətli bazarlarda fəaliyyət göstərən şirkətlər üçün çox cəlbedicidir. Əslində İT bazarının özü də əhəmiyyətli dəyişikliklərə məruz qalır. Qərar qəbul edən nəsil dəyişir. Yaşına görə texnologiyaya daha yaxın olanların sayı artır. Gənc idarəçilərin əksəriyyəti dövlət qulluğuna özəl biznesdən gəliblər, ona görə də optimallaşdırma və qənaət, sürət və çevikliyin artırılması proseslərində İT-nin rolunu gözəl anlayırlar. Dünya ictimaiyyəti isə çox gözəl görür ki, ölkəmizdə öz planları, baxışları, böyümək, dəyişmək istəyi ilə böyük imkanlar yaranır. Və bu tendensiyalar onu deməyə əsas verir ki, “Span” Azərbaycanda böyük bazar potensialının yüksəldiyi bir dövrdə fəaliyyətini artırır. Bu bizi çox ruhlandırır!

- Span komandasının prinsipləri, işə qəbul prosesi və şirkətin özünün ekosistemi haqqında nə deyə bilərsiniz?

- Bu gün “Span”da əksəriyyəti sertifikatla təltif olunmuş 600-dən çox peşəkar mütəxəssis çalışır. Yeri gəlmişkən, şirkət işçilərinin orta yaşı 34-dür. “Span”ın yeni əməkdaşları psixoloqla iki saatlıq müsahibə də daxil olmaqla ciddi müsahibədən keçirlər. Bu, bir çox şirkətin bəyan etdiyi, lakin əslində əməl etmədiyi çox maraqlı təcrübədir. Məsələ ondadır ki, “Span”ın qeyri-maddi üstünlüklərindən biri öz ekosisteminə əsaslanan daxili mühitdir. Hər kəs öz üzərinə düşən işi yerinə yetirir və öz sahəsi üzrə cavabdehlik daşıyır. Danışanda əməkdaşın işinə nə qədər həvəsli olduğunu və prosesə nə qədər dərindən yanaşdığını dərhal hiss edirsən. Şirkət ritmik şəkildə inkişaf edir və böyüyür və bu, “Span” bu yaxınlarda IPO-dan keçdiyi üçün səhmlərin dəyərindəki artımda özünü göstərir.

“Span”a şirkətin qurucularından biri, ixtisasca mühəndis Nikola Dajmavik (Nikola Dujmović) rəhbərlik edir. O, ətrafına həmfikir peşəkarlardan ibarət komanda toplamağı bacarmış çox maraqlı və qeyri-adi insandır. Zaqrebə səfərim zamanı həmkarlarımdan birinə sual verdim ki, necə olur ki, belə kiçik bir ölkə bu qədər uğurlu insanların, ixtiraçıların və novatorların vətəninə çevrilib? O, cavab verdi ki, bəlkə də bu ixtira istəyi xorvatların tarixən yaşadıqları bir çox məhdudiyyətlə stimullaşdırılıb. Bu cavab mənə çox maraqlı fakt kimi göründü.

Bizim Azərbaycanda biznesin inkişafı ilə bağlı böyük planlarımız var və işlər ona doğru gedir ki, “Span”ın Bakıdakı ofisi şirkətin regional mərkəzinə çevrilsin və onun təsiri tezliklə regionumuza, o cümlədən Mərkəzi Asiya ölkələrinə yayılsın.

XƏBƏR LENTİ

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Loading
Top